ELOoffice

ELO OfficeDzięki zarządzaniu dokumentami za pomocą rozwiązania ELO Office możliwe jest połączenie dokumentów  elektronicznych z papierowymi, a następnie udostępnienie ich upoważnionym osobom. Listy przewozowe, faktury lub zamówienia powiązane z konkretną transakcją są widoczne w uporządkowany sposób w elektronicznym  archiwum. Elektroniczne zarządzanie dokumentacją pozwala na zmniejszenie nakładów na jej administrację aż do 80%.

 

 

 

 

Główne zalety produktu:

  • Poufność – kontrola dostępu do dokumentów
  • Oszczędność czasu - szybkie wyszukiwanie dokumentów
  • Archiwizacja bezpośrednio z pakietu Microsoft Office
  • Notatki, pieczątki i markery
  • Proste skanowanie z możliwością zmiany profilu
  • Wygodna praca przyjazna dla użytkownika
  • Archiwizowanie e-maili dostosowane do indywidualnych potrzeb
  • Szybkie, oszczędne i automatyczne archiwizowanie

 

Funkcjonalność ELOoffice

  • Możliwość stworzenia do 4 archiwów obejmujących każde do 200.000 dokumentówDo 15 poziomów w archiwum
  • Praca w sieci do 10 użytkowników
  • Licencja ELOoffice wymagana na każde stanowisko pracy
  • Archiwizacja danych możliwa we wszystkich systemach sieciowych,  jak Windows Server, Novell, Linux itd.Zarządzanie profilami - różne profile do zarządzania archiwami lokalnie i w sieci
  • Ponad 40 obsługiwanych formatów, jak TIF, BMP, JPG, PDF, HTM, WAV, MPG, AVI, ZIP itd. oraz wiele formatów poprzez  interfejs OLE 2.0, jak DOC, XLS, PPTWczytanie danych EXIF ze zdjęć od aparatów cyfrowych
  • Mechanizmy automatycznego opisu dokumentów i  tworzenia struktur archiwumImport dokumentów faksowych i współdzielonych w sieci
  • Archiwizowanie e-mail poprzez integracje w Microsoft Outlook lub ThunderbirdWysyłka dokumentów jako e-mail z ELO (możliwe też jako PDF)
  • Możliwość wykorzystania do 50 pól ze słowami kluczowymi do opisu dokumentu, listy haseł dostępne, do 200 rodzajów dokumentów w archiwum
  • Nanoszenie notatek na dokumentach (możliwość nagrywania głosu)
  • Podgląd miniatur dokumentów
  • Zintegrowane oprogramowanie OCR ABBYY Finereader do rozpoznawania tekstu do szukania według zawartych słów
  • Możliwość drukowania dowolnego dokumentu do ELOoffice poprzez drukarki ELO-TIFF (TIF) lub poprzez  ELO -PDF (PDF, PDF/A)
  • Wyświetlenie dokumentów w dowolnej skali od 25 od 200%, dowolnym obracaniem o 90° i ze zintegrowaną funkcją podglądu wielostronicowego TIFF
  • Własne ustawienia skanerów (profile skanowania)
  • Mała objętość skanowanych dokumentów, średnio ~50 kB na stronę cz/b A4
  • Możliwość rozpoznania kodów kreskowych (do 200 na miesiąc)
  • Import plików przy użyciu funkcji "Drag & Drop"
  • Obsługa 128-bitowego szyfrowania dokumentów
  • Konfigurowalna listwa narzędzi
  • Dowolna mobilna wymiana archiwów między systemami dzięki funkcji eksportu i importu danych

 

Po więcej informacji zapraszamy Państwa do kontaktu z naszym Działem Handlowym za pomocą formularza kontaktowego.