Profil firmy

 

Ostatnie kilka lat przyniosło IDEE umowy współpracy z klientami prowadzącymi działalność na terenie całego kraju. To kolejny krok w rozwoju firmy. Poszerzana jest też oferta produktowa. W 2005 roku wprowadzone zostały do sprzedaży urządzenia i systemy kontroli dostępu (KD), rozliczenia czasu pracy (RCP), w roku 2007 - usługi związane z projektowaniem i wdrażaniem systemów archiwizowania oraz zarządzania dokumentami. W 2008 roku rozpoczęliśmy wdrożenie systemu elektronicznego archiwum i obiegu dokumentów w Zachodniopomorskim Oddziale Narodowego Funduszu Zdrowia w Szczecinie. To jeden z większych tego typu projektów w Polsce, realizowany w ramach współpracy IDEE z ELO Digital Office GmbH – producentem oprogramowania i jednym z europejskich liderów w tej dziedzinie.

Coraz częściej świadczone przez firmę usługi obejmowane są wieloletnimi kontraktami z klientem. Dotyczą one pełnej obsługi technicznej urządzeń biurowych: kopiarek, drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, systemów informatycznych do zarządzania wydrukami, archiwizowania i obiegu dokumentów, KD i RCP.

Jesteśmy przekonani, że kolejne lata pozwolą nam na jeszcze szerszą i coraz bardziej wysoko kwalifikowaną obsługę naszych klientów. Dołożymy wszelkich starań, aby współpraca Państwa z IDEE kojarzona była niezmiennie z wysoką jakością obsługi, komfortem pracy i gwarancją bezpieczeństwa w sytuacjach awaryjnych.

 

Z wyrazami szacunku

Mariusz Pęski – Dyrektor